Il·lustrant versos a Kireei Magazine 7!


 


El nou número de la revista Kireei Magazine està dedicat a la natura i la creativitat. La Cristina Camarena, directora i editora de la publicació, em va convidar a participar en aquest número amb l'encàrrec de fer un assaig il·lustratiu on a partir d'un text, sorgís una il·lustració amb el tema de la natura de rerefons.

Davant d'aquest anunciat lliure, vaig pensar en buscar textos que lliguessin el concepte de la natura, la creativitat i també on s'hi reflectís la figura de la dona. Una trilogia de símbols per a mi molt significatius que volia enllaçar en forma de dibuix. Fent recerca entre textos, paraules i poemes vaig trobar aquests versos de la poeta Míriam Cano:

Quan l'erm eixut s'obri pas
recorda que dins teu hi dorm
el do ancestral de la primavera.

La seva lectura em va connectar amb la feminitat, amb la dona, amb la seva capacitat creadora i regeneradora i amb seu vincle ancestral amb la natura. Una petita oda que em va servir per transformar unes paraules en formes i colors.

Gràcies Míriam per deixar-me dibuixar les teves paraules!
Gràcies Cris per donar-me llibertat per il·lustrar un espai a la Kireei 7!